Wifi i wygodne łóżko to za mało. Jeśli chcesz, żeby klienci wracali do Twojego hotelu i polecali go innym, skorzystaj ze szkolenia GUEST EXPERIENCE i dowiedz się jak zadbać o wyjątkowe doświadczenia gości.

o potrzebach gości – jak korzystać z guest experience?

2-dniowe szkolenie dla hotelarzy

Wyprzedź konkurencję i już teraz zacznij przygotowania do następnego sezonu!


program – dowiesz się jak:

  • efektywnie badać lojalność, satysfakcję i wizerunek hotelu wśród klientów hotelu oraz konkurencji
  • zbadać otoczenie konkurencyjne (analiza cenowa, analiza jakości usług i potencjału otoczenia)
  • “wejść w buty” gościa i odkryć jego prawdziwe potrzeby
  • stosować wybrane narzędzia design thinking (myślenia projektowego) oraz service design (projektowania usług)
  • zbierać informacje poprzez obserwacje oraz wywiady
  • porządkować i syntezować zebrane informacje
  • właściwie definiować potrzeby gości
  • uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez hotele

co zyskasz?

  • możliwość zmiany perspektywy i spojrzenia na swój hotel oczami gościa
  • poznasz metody i narzędzia badań różnych obszarów działalności hotelu
  • usystematyzujesz i uzupełnisz wiedzę o dostępnych sposobach badania klientów i otoczenia
  • doświadczysz jak w praktyce korzystać z wybranych narzędzi design thinking i service design
  • zaplanujesz najbliższe działania związane z wdrożeniem nowej wiedzy i narzędzi
  • otrzymasz wsparcie poszkoleniowe w formie konsultacji online (60 min.)

Nauczysz się samodzielnie badać i właściwie definiować potrzeby gości. Poznasz podstawy Guest Experience i nauczysz się jak je wdrożyć w swoim hotelu.


dla kogo jest szkolenie?

  • osób zajmujących się budowaniem relacji z gośćmi
  • menadżerów i właścicieli hoteli
  • specjalistów ds. marketingu, sprzedaży i obsługi
  • wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosować narzędzia badań ilościowych, design thinking (myślenie projektowe) i service design (projektowanie usług), żeby odkrywać prawdziwe potrzeby gości

gdzie i kiedy?

Chcesz dostać informację o tym szkoleniu w innych terminach i lokalizacjach? Zapraszam do kontaktu


2 trenerów:

Ewa Tomczak – animator zmian oraz

 

Agata Czekalska –  Badacz rynku i właścicielka biura podróży.

Od 10 lat jest związana z badaniami marketingowymi. Pomaga firmom poznać potrzeby klientów, wspierając je w usprawnianiu produktów i usług.

Zrealizowała ponad 100 projektów badawczych i audytorskich, w tym badania satysfakcji i lojalności klientów, badania produktów i usług, analizy potrzeb konsumenckich i analiza kondycji marki. Projektuje i konsultuje strategie marketingowe i programy naprawcze dla firm.

Od 2012 roku prowadzi własną działalność, współpracując z hotelarzami i organizatorami turystyki. Obsłużyła ponad 500 klientów indywidualnych i wizytowała ponad 200 hoteli w Europie. Zna branżę turystyczną od strony teoretycznej i praktycznej. Poznała potrzeby i opinie gości, a dzięki nim słabe i mocne strony hoteli oraz powody braku lojalności klientów wobec hoteli. Uważa, że jednym z kluczowych błędów hotelarzy jest wiara w stałość rynku i brak umiejętności rewizji usług stworzonych dla klientów i ich aktualnych potrzeb.

Z wykształcenia archeolog, socjolog i organizator imprez turystycznych. Prywatnie uwielbia wyprawy rowerowe.

Wartości, które szczególnie ceni to uczciwość i szczerość. Wierzy, że cenią to również klienci.


inwestycja

  • bilet normalny: 1990 zł netto (+23% VAT)
  • bilet first minute: 1690 zł netto (+ 23% VAT) – dla osób wpłacających do 31 sierpnia 2017 r.
co zawiera cena?
  • 2-dniowe szkolenie z dwójką trenerów
  • materiały szkoleniowe
  • wsparcie poszkoleniowe w formie konsultacji online (60 min.)
  • pobyt w hotelu 3*, w tym:
    – nocleg w pokoju 2-osobowym (dopłata do pokoju 1-osobowego wynosi 50 zł brutto)
    – posiłki (obiad i kolacja 1-szego dnia oraz śniadanie i obiad 2-ego dnia)
    – serwis kawowy

* Dojazd na szkolenie uczestnicy organizują we własnym zakresie.


rezerwuj >>

Imię i nazwisko / Nazwa firmy (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Dane do faktury

 

Interesuje Cię dopasowane do potrzeb szkolenie zamknięte (tylko dla pracowników Twojej firmy) o tej tematyce? Zapraszam do kontaktu


* Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia lub przesunięcia jego terminu z przyczyn niezależnych.