Wifi i wygodne łóżko to za mało. Jeśli chcesz, żeby klienci wracali do Twojego hotelu i polecali go innym, skorzystaj ze szkolenia GUEST EXPERIENCE i dowiedz się jak zadbać o wyjątkowe doświadczenia gości.
o potrzebach gości – jak korzystać z guest experience?
2-dniowe szkolenie dla hotelarzy
Wyprzedź konkurencję i już teraz zacznij przygotowania do następnego sezonu!
program – dowiesz się jak:
- efektywnie badać lojalność, satysfakcję i wizerunek hotelu wśród klientów hotelu oraz konkurencji
- zbadać otoczenie konkurencyjne (analiza cenowa, analiza jakości usług i potencjału otoczenia)
- “wejść w buty” gościa i odkryć jego prawdziwe potrzeby
- stosować wybrane narzędzia design thinking (myślenia projektowego) oraz service design (projektowania usług)
- zbierać informacje poprzez obserwacje oraz wywiady
- porządkować i syntezować zebrane informacje
- właściwie definiować potrzeby gości
- uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez hotele
co zyskasz?
- możliwość zmiany perspektywy i spojrzenia na swój hotel oczami gościa
- poznasz metody i narzędzia badań różnych obszarów działalności hotelu
- usystematyzujesz i uzupełnisz wiedzę o dostępnych sposobach badania klientów i otoczenia
- doświadczysz jak w praktyce korzystać z wybranych narzędzi design thinking i service design
- zaplanujesz najbliższe działania związane z wdrożeniem nowej wiedzy i narzędzi
- otrzymasz wsparcie poszkoleniowe w formie konsultacji online (60 min.)
Nauczysz się samodzielnie badać i właściwie definiować potrzeby gości. Poznasz podstawy Guest Experience i nauczysz się jak je wdrożyć w swoim hotelu.
dla kogo jest szkolenie?
- osób zajmujących się budowaniem relacji z gośćmi
- menadżerów i właścicieli hoteli
- specjalistów ds. marketingu, sprzedaży i obsługi
- wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosować narzędzia badań ilościowych, design thinking (myślenie projektowe) i service design (projektowanie usług), żeby odkrywać prawdziwe potrzeby gości
gdzie i kiedy?
- Hotel Villa Natura, Dolsk – 7-8 października 2017 >> lista zamknięta
Chcesz dostać informację o tym szkoleniu w innych terminach i lokalizacjach? Zapraszam do kontaktu
2 trenerów:
Ewa Tomczak – animator zmian oraz
Agata Czekalska – Badacz rynku i właścicielka biura podróży.
Od 10 lat jest związana z badaniami marketingowymi. Pomaga firmom poznać potrzeby klientów, wspierając je w usprawnianiu produktów i usług.
Zrealizowała ponad 100 projektów badawczych i audytorskich, w tym badania satysfakcji i lojalności klientów, badania produktów i usług, analizy potrzeb konsumenckich i analiza kondycji marki. Projektuje i konsultuje strategie marketingowe i programy naprawcze dla firm.
Od 2012 roku prowadzi własną działalność, współpracując z hotelarzami i organizatorami turystyki. Obsłużyła ponad 500 klientów indywidualnych i wizytowała ponad 200 hoteli w Europie. Zna branżę turystyczną od strony teoretycznej i praktycznej. Poznała potrzeby i opinie gości, a dzięki nim słabe i mocne strony hoteli oraz powody braku lojalności klientów wobec hoteli. Uważa, że jednym z kluczowych błędów hotelarzy jest wiara w stałość rynku i brak umiejętności rewizji usług stworzonych dla klientów i ich aktualnych potrzeb.
Z wykształcenia archeolog, socjolog i organizator imprez turystycznych. Prywatnie uwielbia wyprawy rowerowe.
Wartości, które szczególnie ceni to uczciwość i szczerość. Wierzy, że cenią to również klienci.
inwestycja
- bilet normalny: 1990 zł netto (+23% VAT)
- bilet first minute: 1690 zł netto (+ 23% VAT) – dla osób wpłacających do 31 sierpnia 2017 r.
co zawiera cena?
- 2-dniowe szkolenie z dwójką trenerów
- materiały szkoleniowe
- wsparcie poszkoleniowe w formie konsultacji online (60 min.)
- pobyt w hotelu 3*, w tym:
– nocleg w pokoju 2-osobowym (dopłata do pokoju 1-osobowego wynosi 50 zł brutto)
– posiłki (obiad i kolacja 1-szego dnia oraz śniadanie i obiad 2-ego dnia)
– serwis kawowy
* Dojazd na szkolenie uczestnicy organizują we własnym zakresie.
rezerwuj >>
Interesuje Cię dopasowane do potrzeb szkolenie zamknięte (tylko dla pracowników Twojej firmy) o tej tematyce? Zapraszam do kontaktu
* Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia lub przesunięcia jego terminu z przyczyn niezależnych.