design thinking od kuchni

szkolenie dla przyszłych moderatorów design thinking

 


dla kogo?

  • pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji
  • pracowników działów human resources oraz zajmujących się employer brandingiem
  • trenerów, którzy chcą poszerzyć kompetencje o nowe narzędzia
  • firm szukających innowacyjnych rozwiązań i pomysłów
  • dyrektorów szkół i nauczycieli szukających inspiracji na wprowadzenie zmian w swoich placówkach
  • wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosować narzędzia design thinking (myślenie projektowe) i service design (projektowanie usług), żeby poprawić doświadczenia klientów (customer experience)

design thinking dla moderatorow szkolenie animator zmian

 


>> wydarzenie na fb


 

co zyskasz?

  • zapoznasz się w praktyce ze wszystkimi etapami procesu design thinking
  • wykorzystasz wybrane narzędzia design thinking do pracy na prawdziwym przypadku
  • dowiesz się jak „wejść w buty” klienta, żeby lepiej zrozumieć jego potrzeby
  • poznasz techniki podnoszenia energii grupy i generowania pomysłów
  • otrzymasz różne sposoby na wybór najbardziej obiecujących pomysłów
  • poznasz szybkie i tanie sposoby prototypowania i testowania rozwiązań
  • dowiesz się jak dobrać odpowiedni zespół i przygotować proces korzystając z design thinking
  • poznasz dobre praktyki stosowania narzędzi design thinking
  • dowiesz się jak uniknąć najczęstszych błędów przy stosowaniu myślenia projektowego

 

Otrzymasz również:

  • drukowany podręcznik dla moderatorów design thinking z opisem stosowanych zasad i narzędzi
  • dostęp do grupy na facebooku stworzonej do dyskusji, wymiany informacji i wsparcia przy projektach
  • możliwość skorzystania z bezpłatnej zdalnej konsultacji w ciągu pół roku po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

 


 

program warsztatów:


Dzień 1. – perspektywa uczestnika / doświadczenie procesu

  • poznasz założenia podejścia design thinking
  • omówimy modele procesu projektowego 
  • dowiesz się jak poznać i zrozumieć użytkownika korzystając z narzędzi design thinking (empatia)
  • będziesz pracować nad diagnozowaniem prawdziwych potrzeb użytkownika 
  • określimy rzeczywiste wyzwania projektowe dla zespołów
  • weźmiesz udział w kreatywnej sesji ideacji
  • dowiesz się jak wybrać najbardziej obiecujące pomysły
  • weźmiesz udział w prototypowaniu wybranych rozwiązań
  • będziesz mieć okazję przetestować prototyp i zebrać informację zwrotną
  • doświadczysz jak udoskonalać prototyp po testowaniu

 

Dzień 2. i 3. – perspektywa moderatora / narzędzia i przepisy

  • omówimy jak dobrać zespół odpowiedni do wyzwania
  • określimy jak przygotować przestrzeń i zasoby 
  • poznasz i przećwiczysz wykorzystanie wybranych narzędzi
    • narzędzia wykorzystywane do emptatii: poznania sytuacji i zrozumienia użytkownika
    • narzędzia kreatywnej rozgrzewki
    • metody generowania pomysłów
    • metody prototypowania
    • metody testowania rozwiązań
  • omówimy jak zadbać o siebie, zespół i proces w trakcie pracy
  • dyskusja podsumowująca – wymiana wniosków i spostrzeżeń

 


 

gdzie i kiedy:

  • Kraków – 29-31.01.2019 >> rezerwuj
  • Kraków – 11-13.06.2018 – lista zamknięta
  • Warszawa – 01-02.03.2018 – lista zamknięta
  • Kraków – 17-18.10.2017 – lista zamknięta
  • Wrocław – 27-28.06.2017  – lista zamknięta
  • Kraków – 16-17.05.2017  – lista zamknięta

 
Chcesz dostać informację o tym szkoleniu w innych terminach i lokalizacjach? Zapraszam do kontaktu

 


 

inwestycja – 2 490 zł netto

 


warsztaty design thinking poprowadzi – Ewa Tomczak

 

co o jej poprzednich warsztatach mówią uczestnicy?

 

Warsztaty przebiegały w bardzo fajnej i luźnej atmosferze. W czym pomogły mi najbardziej? Przede wszystkim w usystematyzowaniu i ułożeniu niektórych działań związanych z procesami kreacji, co jak wiadomo w agencjach reklamowych, gdzie często zajmujemy się sporą liczbą tematów w jednym czasie, jest bardzo istotne. Mam nadzieję, że zajęcia pomogą mi na przyszłość optymalizować czas pracy działu kreacji, a co za tym idzie – generowaćjak najlepsze rozwiązania dla naszych klientów. // Agnieszka KrokHead of Creative w Eura7

 

Warsztaty były dobrze ułożone i mogłem rozwinąćswoje metody kreatywne. Nie było miejsca na nudę. Przez 100% czasu byłem zaangażowany w zadania szkoleniowe. Metodę udało się wykorzystać, ułożyłem dzięki niej już dwie koncepcje, które zostały przedstawione moim klientom oraz jeden startup, który walczy obecnie o pozyskanie inwestora. // Dobrosław Duszyński,New Business Developer w Look4App

 

Warsztaty (…) były doskonale przygotowane przez Panią Ewę, w opinii nie tylko mojej ale samych uczestników. Pani Ewa świetnie moderowała pracę podczas warsztatów, stymulując uczestników do aktywnej, kreatywnej pracy, a przy tym kontrolując czas by osiągnąć zaplanowane na starcie cele. Efekty (…) przerosły nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy takie rezultaty, których żadną inną metodą nie bylibyśmy w stanie otrzymać w tak krótkim czasie. // Karolina Świduska, właściciel Alchemia Dance Studio

 


 

Interesuje Cię dopasowane do potrzeb szkolenie zamknięte (tylko dla pracowników Twojej firmy) o tej tematyce? Zapraszam do kontaktu

insight konsumencki, moodboard, persona, customer experience, service design